Arkadaşlar merhaba iki gündür karnımın sağ sol bölgelerinde ağrı hissediyordum bu gün kadın doğuma gittim kasılma zannettiğim için ancak sağ böbreğinde şişlik olduğunu söyledi rahim büyüdükçe böbreklere olan baskı artıyormuş pazartesiye randevu aldım ürolojiye gidicem ama hamile olduğum için ilaç vereceğini düşünmüyorum kadın doğum su tüketimini arttır dedi başına böyle bişey gelen var mı ?