senaaaaaaaaa1 nilosko_ ben oğlumu 7+2 de duymuştum bunda cuma duymaya gideceğim inşallah 6+6 oluyorum
[silindi] Merhabalar bende 5+4 de doktora gideceğim acaba duyarlıyım bir öncekin de düşük yaşadım biraz endişeliyim