yasemin0903 her yerde öyle mi bilmiyorum ama devlet hastanesinde ikili test muayenemde herşeyine detaylı bakılmıştı cinsiyeti bile söyledi 11. Haftada. Kötü bi durum yaşamadım aksine içimi rahatlattı. Yaptırmayanlara saygı duyuyorum ama insanlara yaptırma denmemeli önemli testler bunlar