H_M_ Ben pazartesi kan verdim 695 ti bugün tekrar kan verdim sağlık ocağında sonuç yarın çıkacak cuma günü hastaneye gidicem benim riskli gebelik kese görününce ilaç başlanılacak dendi korkuyorum aynı şeyler tekrar başıma gelecek diye iki kürtajım var
GencbirAnne_1 H_M_ Bin küsür olunca görünüyor diye biliyorum benim hem kese hem de bebek görünmüştü canım
senaaaaaaaaa1 H_M_ 1500 üzerinde olunca kese görünüyor genelde canım ben 5+4 de gittim gecen hafta çarşamba gördüm keseyi bu cuma kalp atışı için gideceğim inşallah
irmairma H_M_ ben 10 haziranda öğrenmiştim beta 100 dü 3 haftalıktı doktor 26 haziranda çağırdı kese görünür diye 6 haftalık oluyor işte , 7. Hafta kalp atışını duyduk
H_M_ GencbirAnne_1 teşekkür ederim canım cevap verdiğin için inşallah yarın yükselmiştir cuma gidince ilaca başlanır korkuyorum aklımdan çıkmıyor
GencbirAnne_1 H_M_ yani canım aradan 2 gün geçmiş artış olmuştur tahminen kese gözükür hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
H_M_ senaaaaaaaaa1 inşallah canım sağlıkla ilerlesin inşallah benim inşallah yükselmistir cuma günüde hastaneye giderim dedim ilaca başlasınlar diye
H_M_ irmairma çok şükür canım sağlıkla ilerlesin inşallah benimde cuma günü inşallah kese görünürde ilaca başlanır benim belli bir haftadan sonra gelişmiyor kalp atışını duyamıyorum
Busranur_mnts H_M_ kişideen kişiye değişiyo ya bende 2 binde görmedim ama riski durum varsa erken git ufak da olsa görülür
H_M_ Busranur_mnts evet benim riskli o yüzden korkuyorum iki kürtaj oldum bu sağlıkla ilerler inşallah