Acemiiiii İkinci bebeğime hamileyim ve kız hissediyorum başından beri ya🤭 ilk bebeğim de kızdı. Sizler hissediyor musunuz böyle şeyleri 🤭
GencbirAnne_1 Acemiiiii İlk gebeliğim başında kız hissediyordum ama şuan erkek hissediyorum haftaya cinsiyeti öğrenicez bakalım 🥰
Zeynepefem Acemiiiii ben oğlumda kiz hissediyordum rüyamda bile kiz görmüştüm 😁 kızımda da rüyamda erkek bebek gordum🫢 yani bazen hisler yaniltabiliyor
Meral_63 GencbirAnne_1 bende erkek hisetim kızım olacak ama eşim ilk baştan beri kız hiseti hep annem de rüyalarında gördüler bende tam tersini gördüm 😹
GencbirAnne_1 Acemiiiii Ya bilmiyorum ilk zamanlar aşırı derecede kız hissediyordum sonra rüyalarımda olsun sürekli erkek bebek gördüm hissim değişti şuanda aşırı derecede erkek hissediyorum😄
Acemiiiii GencbirAnne_1 ilk bebeğimde erkek hissetmiştim kız oldu 😁 benim hisler çok güvenilir olmayabilir 😂😂
semiii Acemiiiii Ay benim ilk erkek hissediyorum istiyorum rüyamda hep erkek bebek gördüm. Ama kız olsada olur 😄
renkli Ben de kız hissediyorum 2 oğlum var onlarda hamileliğim çok rahattı hiç bulantı fln olöadı bunda berbatım bulantı 14 haftalığık olduk hala bulantılar devam ediyor baş ağrısı hiç geçmiyor canları sağolsun sağlıkla gelsinler evlatlarımız🤗💕🤰🏻
Acemiiiii renkli iki erkekten sonra bir kız istiyor olabilir gönlünüz belki de 🤭 cinsiyete hiç takılmam ama burada hep öyle duyuyorum. Olmayanı istemek falan diyorlar 🤭
fala renkli bişey sorucam mesela doktor keseyi bulurken erkeklerı hangi kaşığında buldu bunu hangi kaşığında buldu . Benim ikim oğlumu sağ kasıgımda bunu sol kaşığında buldu ümitlenmek istemiyorum ama heyecanlandım doğrusu 🤣🤣
renkli Acemiiiii evet isteniyor Allah’ım inşşalj nasip etsin etmesede oğlum olsada şükür hepsi bu dünyadaki en güzel nimet
Acemiiiii Melike3506 on haftalıkken gittim kontrole ama doktor cinsiyeti göremedim erken daha dedi. 15. Haftada gitmeyi düşünüyorum. O zaman görür herhalde
kelebek921_ Acemiiiii 12 haftadan beri görmeye calısıyoruz bi türlü göremedim 18 olduk bugun gene gittim gene göremedik
edaabykl Acemiiiii Ogluma hamile kaldigimda hep erkek hissettim rüyalarımda bile hep erkekti cinsiyeti öğrenirken hic sasirmamistim dedim biliyodum bi oglum olacağını simdi yeniden hamileyim 12 haftalik bunuda kiz hissediyorum ama sanki erkekk dogurdum diye hep erkek doguracakmisim gibime geliyor biraz karışık 🫣😄
Acemiiiii edaabykl bak işte benim de ilki kız olduğu için yine kız hissediyorum 😂 sanki benden hep kız anası olur gibi 🤭
ozgeoner edaabykl aynı ben oğlumda hep kız istedim erkek oldu şimdi ikinciye hamileyim sanki hiç kız doğuramıcakmısım gibi geliyor
Acemiiiii Ben kadınların hissettiği değil de içten içe istediği cinsiyeti hissettiğini düşünüyorum. 😅 aaa bir de erkekler daha çok erkek ister sanıyordum ama biraz gözlem yaptım kadınlar daha çok meraklı erkek bebeğe 😂😂
edaabykl Acemiiiii bende ole icimden geçiyo bazen inşallah herkesin gönlünden gecen sağlıkli bir sekilde nasip olur 🌸🤲🏼