yyo Şuan 37+4 deyiz ölçümlere göre 2hafta erken gidiyoruz Ankara Etlik şehir hastanesinde bu durumu yaşayanlar var mı? Süreç ve doğumunuz nasıl ilerledi ? İri bebek diyip Sezeryana mı yönlendirdiler ?
Havin49_ yyo benim oğlum 3600 dü normal doğum yaptım hep önde gidiyordu kafa yapısı büyük olduğu için sezeryan dediler bi doktor tek nromal e yanaştı normal doğum yaptım
melikeetrcnglr yyo 38+5 3745 ti benim kızım iki hafta öndeydi. Ben kendim sezeryan tercih ettim normal doğum olabilir dedikleri halde. Sizin kilosu nedir
yyo Havin49_ bizimde kafa ve karın çevresi önde ilk doğum normalde bakalım nasıl olacak teşekkür ederim 🙏
Alpker İlk oğlumun kafası hep 2 hafta önden gidiyordu bir ara 3 haftaya çıkmıştı doktor iri bebek böyle giderse normal doğum yapamazsın demişti çatı dar olduğu için sezaryen oldu