geceannesi Beskisiyiz özeller de iyice kafayı yedi 12 haftalık gittim söylemedi bana da ama 17. Hafta da söylememek çok saçma bence devlet mi ?
geceannesi Beskisiyiz özeller de iyice kafayı yedi 12 haftalık gittim söylemedi bana da ama 17. Hafta da söylememek çok saçma bence devlet mi ?
geceannesi Beskisiyiz özeller de iyice kafayı yedi 12 haftalık gittim söylemedi bana da ama 17. Hafta da söylememek çok saçma bence devlet mi ?
Mrsakar Kafa yapısından erkeğe benzettim. Özele gidiyorsunuz sanırım neden hala söylemediler ki 🙄 bende 13te öğrenemedim gerçi söylemedi 17de gideceğim tekrar inşallah söyler diye bekliyorum
geceannesi seymaaca çevrem dekiler 10 haftalıkken öğrendik diyorlar insanın canı sıkılıyor ister istemez 🥺
seymaaca geceannesi ya 10 haftalık da çok erken değişebiliyor cinsiyet ama 20 haftalık olmuş söylemeleri lazım. insanla dalga gecer gibi halleri var