Kızlar benim şekerim vardı ve şuan 7 haftalık ikizlere hamileyim ve korkularım var bişey olursa korkusu çünkü biz bu anı 6 senedir bekliyorduk tedavilerden sonra hamile kaldım doktorum açlık kan şekerimi yüksek bulunca tokluk kan şekerini düzenli ölçmemi istedi ve sonuçları yazıyorum
Açlık kan şekerim 98
Tokluk kan şekeri
3 Kasım: Yemekten 2 saat 20 dakika sonra 99
4 Kasım: Yemek bitiminden yarım saat sonra 115
4 Kasım: Yemek bitiminden 2 saat sonra 146
4 Kasım: akşam yemeğinden 1 saat sonra 122
Yemekten 2 saat sonra 112
5 Kasım: yemekten 1 saat sonra 187
Endişe ediyorum çok mu yüksek özellikle en alttaki bu şekilde değerleri olup sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alan oldu mu 🥺