Kağıthane Kızılay hastanesinde gecen hafta sezeryan oldum ve o kadar pişman oldum ki anlatamam ben normalde genel anestezi istedim fakat doğumhane de beni belden uyuştumaya zorladılar aneztezici kadın 7 defa deldi sırtımı 8 de buldu yeri ve ben artık acıdan bitkin hale geldim diğer taraftan ağlamaktan mahvoldum sekizinci iğnede uyusturdular ameliyat başladı ama ben hala ağlıyorum bebegim doğdu yanağıma Çok kısa saniyelik verdiler fakat sinirden stresten bebeğime bile bakamadım. Hâlâ çok sinirliyim o kadına hakkım varsada ona haram zıkkım olsun doğuma girmeden kızlar öncesinde iyice konuşun derim