1kovakizi önce yanımdaydı sonra plesanta düşmedi vs iş uzayınca odaya götürdüler zaten kapıda anneler, eşim bekliyordu, onlar karşıladı. Bebek (şimdi adı aklıma gelmiyor beşik gibi şey var ya işte 😂) onun içindeydi öyle götürüldü odaya diye hatırlıyorum. Sonrasında zaten başında ailem, eşim vardı ben de çıkmadığım için bir bebeğime bir bana gidip geldiler sırayla ama ben geldiğimde beşiğinde yatıyordu galiba benden önce kimse almadı, Odaya girince ben aldım kucağıma sonra annem ya da eşim ikisi dönüşümlü aldı