2-3-4 test yaptım 3 gündür önce daha silikti sonra biraz daha belirginleşti bu testler bugün sabah yaptım test negatif hiç çizgi yok ama bat 6-9 günlerdir ağrım vardı geçti sadece sağ kasığımda hafifleşen batma tarzı bir ağrı birde el ayak yanmam var bu neden olabilir ki