Bebik61_ annem kardeşime doğum yaptığında(15 sene önce) o zaman devlet hastanesinde 2′li 3 lü yataklar olduğu için yanımızda bir bayan da doğum yaptı. Ona da doğana kadar Erkek demişler. Doğum yaptı ve kız çocuğu ama odadaki her şey maviydi :) hayat süprizlerle doludur canım. Fetal DNA’da belli olabiliyor aslında yaptırmamış mıydınız?