Zelis_ozdrgn geceannesi 🤣🤣 benim 13. Haftada hafif çıkıntı vardı doktoruma dedim erkek mi kordon mu erkek bence dedi 14 de netleştirrdi 15 de kesin erkek dedi😍
geceannesi Zelis_ozdrgn benim ki yaşlı ve huysuz biraz 16 haftadan sonra bakarız diyor direk yorum dahi yapmadı 🙄
geceannesi edaabykl bizim de öyle oldu 22,5 aylık bir kızım var.. Bi 3-4 yıla bir daha olur diye düşünüyorduk çekilemeyen diş sayesinde öğrendik 🫢
edaabykl geceannesi bizde ole valla pcosluyum duzensiz adetler ve pcoslarnda zor olur çocugu şüpheli gunumde yok aslında ustune adet söktürücü bile içtiğim halde regl olamadm test yapınca pozitif gördüm 🫣😄
geceannesi edaabykl bende inşallah önce sağlık oğlum olur diyorum dua ediyorum insan iki duyguyuda tatmak istiyor