Selam kızlar bugün muayenem vardı. 8+5 deyiz. Doktor 11. Haftada gel 2 li tarama yapcaz dedi. Daha 3 hafta var normal mi yani muayene süresi bana uzun geldi. Doktoru da sevmedim pek soğuk ve ilgisiz geldi sanki zorla muayene etti gibiydi. O yüzden bir de size sorayım dedim. İlk gebeliğim o yüzden pek bilgim yok