İnternetten lierac çatlak kremi satın aldım, krem su gibi kapağı açar açmaz su gibi akıyor. Hamileliğin başından beri alıyorum lierac, sarı renkli jel kıvamlı ve kokusuzdu. Bunun rengini de aynı yapmışlar ama kıvamı su gibi ve parfüm kokusu var, sürünce de bembeyaz köpürüyor karnımda. Pahalı da bi krem olunca üzüldüm ilk defa başıma böyle bir şey geliyor güvenilir satıcılardan alın başınıza böyle bir şey gelmesin sizin de. Aldıktan sonra fark ettim satıcının yorumu yoktu, fiyatı da ucuz değildi bu arada. Alalı 20 gün oldu paketi yeni açtım iade süresi geçtiği için iade talebi de oluşturamadım.