Gulkiz22 Doktor 38+2 için gün verdi ama bi hafta sonra tekrar kontrol verdi bebek önden gidiyor iri bebek bizi bekliyor hareketlerini kontrol et , kanama su gelme sancı da hemen haber veriyorsun dedi çok heyecanlı ve tedirgin geri sayım başladı bende 😌
QueenBahar_ Gulkiz22 Sağlıkla al kucağına canım Benim bebeğim de önden gidiyor bu doğum tarihini etkilermi acaba
Gozde005 Gulkiz22 Hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba benim bebeğim de makat gelişli 38+2 deyim ama sezaryen için gün vermiyoruz doğum başlayınca gelirsiniz denildi bana
Cigdemaliasaf Bende dün gttim 36+5ti 38+5 18 kasıma sezeryan planlaması yaptı bebeğim önden gidiyor bnmde haftaya suyunu ve kilosunu kontrol etmek için tekrar çağırdı
Gulkiz22 Cigdemaliasaf aaa çok yakın aramız sizede hayırlı olsun güzel geçer ikimizinde inşallah benimde 21 Kasım 🩵 ne kadar önden gidiyor sizinki şuan kaç gr
Cigdemaliasaf Dün 49cm 3100 gr dedi ölçümlerde 1 hafta önde Cinsiyetiniz ne Bnm 2.sezeryanım olacak o yüzden biraz korku başladı ilkinde çok sakin ve mutlu girmiştim nedense bu sefer ameliyathane ortamı beni korkutuyor
Gulkiz22 Cigdemaliasaf gelişimleri de aynı erkek benimki , benimde 2. Sezeryan korkularım var ama engel olmaya çalışıyorum 3 yaş bi çocuğum daha var
Cigdemaliasaf Gulkiz22 bnmde 3.5 yaşında oğlum var kızım doğacak inşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah kolaylıkla geçsin gitsin
Gulkiz22 QueenBahar_ amin inş sezeryan için 38 den önce gün vermiyorlar ama normal doğum için nasıl olur bilmiyorum
Gulkiz22 Gozde005 benim ikinci sezeryan o yüzden gün verilmiş olabilir , Ankaradayım siz hangi ildesiniz