MMB Hareketler nasıl sizin kızlar benim çok az normalmi böyle sanki tık tık atiyo bide seyiriyor gibi okadar sizin nasıl normal mi
Sadiye123 MMB benimde bi gün çok hareketli bi gün çok durgun oluyor. Durgun olduğu bi gün korktum doktora gittim hemen herşey normal dedi bi sıkıntı yokmuş.
Hazinem MMB Benmde öyle bazen çok hareketli bazen durgun artk hareketlerini daha iyi takip etmek gerekiyormuş doktorum yemeklerden sonra soluna uzan 10 kere hareket ediyorsa nts yerine geçiyor iyi demek dedi
Rabia06 MMB benimde dün çok harketliydi ondan öncede nadir nadir harket ediyodu ama kendisini beli ediyodu ben burdaym diyodu yerleri daraldı artık fazla harket etmemeleri normal
Ozlemsvr MMB benim de hareketleri var ama eskisi gibi değil. Gece kasiklarim çok ağrıdi alt tarafıma baskı yaptı sanki orayı yarıp çıkacak gibi. Şu an da zor yürüyorum alt bölgemde acayip ağrı var.. 😑
MMB Sadiye123 insaAllah nornaldir ya seyriyor gibi oluyor ya oda hareket sayılır dimi bı de kaç haftasiniz ne kadar sürede gelin dedi doktor
Reyyan1310 Ne kadar sürede kontrollere gidiyorsunuz arkadaşlar 🤔 benim kız gece hiç durmadı canımı yaktı hep 🥰
Selim_Alparslan MMB doktor beni 35 ten beri her hafta çağırıyor kuzum Cumartesi gitmiştim bugün yine gittim haftaya Perşembe tekrar gitçem Doğuma kadar sık sık gitmek lazımmış bence 2 hafta çok gibi kaç haftalıksın ? Biz 37+4 olduk 👶🏼
Sadiye123 MMB 37 haftalığım şuna doktorum her hafta çağırıyor hatta dün gittiğimde hareketlerinde sıkıntı hissedersen içinin rahatlaması için haftada 2 de gelebilirsin dedi
Hazinem MMB aynen cnm bnm ki normal de gün içinde hareketli artk geceleri bile uykumda hareket ettiğini hissediyorm kaç haftalıksın bu arada
MMB Rabia06 böyle bir yerden bir yere geçer gibi yapıyor okadar kaç haftalık Diniz ne kadar sıklıkta gidiyosunuz doktors
MMB Hazinem benimde iki gün önce çok hareketlydi gece bile yerinden cikicak gibiydi şimdi öyle değil 37+5 15 inde yada 18 inde sezeryan im yarın kontorl var gün vericek sizin ne kadar canım ? Bide ne kadar sıklıkta doktora gittin
Hazinem MMB Bn 37+ 3 günlüğüz biz 38+4 de bnde sezeryan olucm Bn son zmnlarda her hafta bir gün gttim
Selim_Alparslan Ozlemsvr benimde öyle canım vajinama iğne batırıyorlar bebiş kafasıyla acayip ittiriyor çok acıtıyor sanki 3 günlük çişim var gibi hissediyorum sürekli wcdeyim 😂 ama çok az geliyor 😑 karın altımda da çok ağrı oluyor
MMB Selim_Alparslan 37+5 oldum canım bende yarın gidecegim en son iki hafta önce gitmiştim umarım bisey yoktur korktum
Edssm Selim_Alparslan Beni de her hafta görmek istiyor nst istiyor son haftalarda 2 hafta ara uzun geldi bana da
Ozlemsvr Selim_Alparslan Doktora gittin mi bu yüzden.Ben burada sağlık ocağına gittim kalp atışını dinledi. Bebek hareket ediyor diye daha doktora gitmedim..