Merhaba 13 haftalık gebeyim.hamilelikten öncede bu sorunum vardı fakat artık beni çok fazla zorlayan bir durum haline geldi.Ankara da Mevlut topbas hoca varmis gecen aradık hamilelere de işlem yaptıklarını bir sorun olmadığını söylediler.. bende çok kararsız kaldım.bu konu hakkında tecrübesi olan var mı acaba ?