Beyazlale yok canım yüksek değil yani referans olarak 0,1 alındığı için yüksek yazıyor. Hamile olmayanlarda 0,1 çıkıyor yani. Sen hamile oldugun icin 0,1 cikmamasi lazim zaten. Benim o değerim seninkinden daha yüksekti sonucum temiz çıktı. Bu ikili testte hormon değerlerine bakıp biz sonucu söyleyemeyiz tablo gibi bir şey olması lazım o da yok diyorsun. O zaman en doğru bilgiyi doktorun verecektir biz ne desek boş bu bilgilerle.