Kızlar bugün 40.artı 3günlük daha doğurmadım cumartesi günü gittim 3.650 gramdı dün kontrole gittim beebiş 3.890 kilo olmuş 4 içinde doktor dedi ki bu kadar kilo almışsa kısa zamanda sezeryana alıcaz seni 2 gün içinde de sancın açılman yoksa eğer dedi nar gir dedi girdim hafif sancım çıkmıştı Altan muayene oldum açılmam yoktu yürüyorum egzersiz yapıyorum yok gelmiyor bu bebek bende sezeryan olmak istemiyorum ne yapıcammm yardımmmmm☹️