AslDalan Arkadaşlar on sekiz haftalık hamileyim ama hâlâ bebeğin hareketlerini tam hissedemiyorum!bu normal mi?sizler kaçıncı haftada hissetmiştiniz?
Busranagme AslDalan ben 14.haftada hissetmeye başlamıştım Can'ım . Normal diye biliyorum 24 E kadar hissetmeyeler varmış öyle duydum .
Snmscl AslDalan canım normal iç karın kiloyla alakalı oluyor bazen benim yapım oldukça zayıf ben çevremde ki diğer hamişlere göre erken hissetmiştim
Goncitos AslDalan ilk gebeliklerde 21-22yi de bulabilir ikinci hamilelikte daha erken hissedilir 15-16gibi. Benim ilk 20. Haftayı doldurduktan sonra hissetmiştim😊
Busranagme AslDalan herkeste değişiyormuş 🙂) korkma yine cok şüphen varsa doktora danış Can'ım rica ederim ❤😊
CansuHakanDabakan Marry AslDalan bende çok sabırsızlanıyorum ya 17ye giricem ama elimi koyunca hala pek anlamıyorum ya insan korkuyor😔
Fatmaydinn AslDalan ben ilk 18 haftalıkken falan hissetmiştim böyle bişey kanat çırpar gibi oluyordu şimdi 22 haftalık tekmeleri sertleşti 😊
reflesha AslDalan korkma canim birkac haftaya hissedersin burda okuduklarina bakma pek millet 10.hafta hissettim falan yaziyor yok daha neler diyorum 2. hamileligi olan 16 . haftada falan hissediyormus sende en gec 20. haftada falan hissedersin belli olmaz 😄
AslDalan reflesha inşaallah canım🤗🤗bu benim ikinci hamileliğim,kızımı sanki daha erken hissetmiştim.O yüzden de endişelendim biraz🤔
Serap_tulum Haftada seğirme şeklinde hissetmeye başladım 19. Haftadayız tekmeleri yiyorum resmen 👼🏻🤰🏼☺
AslDalan Serap_tulum siz bayağı erken hissetmişsiniz,cinsiyeti kız olursa erken hisedilir falan deniyor.inşaallah bi terslik yoktur benimde😊
YesimSenol AslDalan ben 15. Haftada hissetmeye basladim. Normal bi durum umarim en yakin zamanda hissedersin harika bi his 🙂