htc5858 Selam kızlar Ümraniye çamlıca erdem hastanesinde doğum yapan yada orda takipli olan var mı memnun kalan yada kalmayan nasipse bu ay oraya başlamayı düşünüyorum. Birde muane ve doğum ücret bilgisi olan varsa nedir?
DilekH htc5858 ben gidiyorum cnm Dr.Adalet Hanıma. Genel olarak ilgili ama çok güler yüzlü olduğunu söyleyemem ama benim için çokta önemli değil. Muayene ücreti 1550 TL ödedim. Nasipse Aralık sonunda doğum olacak, benimki zorunlu sezeryan. Genel anestezi ile 32.000 TL denildi.
htc5858 DilekH teşekkürler canım bana da bir arkadaşım Vefa yılmazeri tavsiye etti ona gidicem kısmetse, normal doğum fiyatını Bilmiyormusun acaba
DilekH htc5858 arkadaşım vefa hanımda doğum yaptı çok memnun kalmıştı, bende Adalet Hanımı deneyimlemek istemiştim. Normal doğumu sormadım inanki direk zorunlu sezaryenden sebep olunca onun fiyatını aldım
htc5858 DilekH teşekkürler canım bakalım inşlhh önümüzdeki hafta gitmwyi düşünüyorum 2 hafta oldu ayrıntılı ultrason yapalı bir sorun olmadığı için acele etmek istemiyorum
DilekH htc5858 bana da şey demişti aklında olsun istersen detaylıyı devlette yaptıracağımı söylediğimde o zaman 1 ay sonraya randevu al bende baksam aynı şeyleri söyleceğim En azından bir ay sonra kilosunu falan kıyaslarız demişti
htc5858 DilekH aynen benim doktorum da öyle demişti Bi sorun çıkmassa 1 ay sonra gel diye teşekkür ederim 🌺
guneslikubra Ben doktor Asuman sevük e gidiyorum, muayene ücreti 4 hafta önce 1500 dü normal doğum ücreti 29 haftalık gebeyken 20 bin denildi şuan 36 haftalık gebeyim. Doğumu orada düşünüyorum hayırlısı olsun
htc5858 guneslikubra hayırlısı olsun inşlhh sağlıkla alırsınız kucağınıza,🤲 Bi aksilik çıkmassa bende oraya başlayacağım