Betul29 Selam kızlar 35 haftalık devlet takipli gebeyim bir aklım özele geçmeyi düşünüyor bazı sebeplerden dolayı. Bana hastane ve fiyatları söyler misiniz bir de biraz ileri bir hafta ya kabul ederler mi
htc5858 Betul29 canım bende afiyete gidiyordum ama malesef kapanıyormuş o yüzden bu ay çamlıca erdeme geçeceğim muane ücreti 1600 TL ama doğumu bende bilmiyorum inşlhh gidince öğreneceğiz
Betul29 htc5858 benim son ayım ya kabul ederler mi bilmiyorum bir de ücreti öğrenince haber verir misiniz
htc5858 Betul29 yani kabul ederler diye düşünüyorum tabi ki haber veririm bu arada normal mi sezeryan mı acaba belli mi
htc5858 Betul29 demin açtığım bir gönderi de birisi yazmıştı oda zorunlu sezeryan genel anestezili 32bin istemişler Aralık sonu olacakmış, ama isteğe bağlı sezeryanı bilmiyorum
Betul29 htc5858 bir de şey hakkında bilginiz var mı saygı hastanesi için muayenede eşimiz girebiliyor mu falan
htc5858 Betul29 hastaneyi bilmiyorum ama özel hastanelerde eşler giriyor genelde, devlet hastaneleri istemiyor
guneslikubra 29 haftalık gebeyken doğum ücretini sordum muhasebe bölümüne normal doğum 20 bin sezeryan doğum 25 bin denildi, sene sonuna kadar bu fiyatta kalır dedi muhabese de ki hanımefendi, muayene ücretleri artmış 1250 e gidiyordum şuan 1500 Asuman hanıma
guneslikubra Arkadaşım sadece 35 haftalıkken bir kere muayene gitti diğer kontrolleri devletteydi ve doğumunu çamlıca erdem hastanesinde yaptı