Hanımlar 16 haftalık hamileyim yarım saat önce sezeryan kesi yerime ağrı saplandı uzanınca geçiyor ama tekrar ayağa kalktığımda bir süre sonra devam ediyor acaba normal mi 3. Gebeliğim diğer gebeliklerimle böyle ağrı hatırlamıyorum 2 gün önce idrar testim falan temizdi yani enfeksiyon yok muayenem de vardı doktor her şey normal dedi