gizzzooo beta ilk verdiğimde 137, 2 gün sonra 340 geldi kanama başladı 40 saat sonra verdim yine ve 580 geldi özele gittim takip edelim dedi keseyi göremem dedi ama tam 48 saat oldu 710 gelmiş düşük mü olacak ? yaşayan var mı bu durumu
mlsmrtgl gizzzooo kanamanız çok mu uzun sürdü doktor kanamanıza ne dedi ? Yerleşme kanaması olabilir mi acaba ? 3000 den önce kese görünmüyor genelde
gizzzooo mlsmrtgl takip edeceğiz cumaya kadar kan ver demişti kese görünmediği için bir şey söyleyemiyorum artışa göre bakıcaz çarşamba cuma ver cumartesi sabah erkenden gel dedi kanama o günden sonra olmadı zaten 580 geldiğinde gitmiştim özele yavaş artış olunca yıkıldım saatlerdir ağlıyorum cuma bir daha vereceğim
melikeetrcnglr gizzzooo merhaba aynı dert bende de var malesef . Sizi çok iyi anlıyorum 25 ekim 2463 çıktı 3 kasım 4078 oldu . 2 günde 1 verdim azıcık artarak ilerliyor. Kese gözüktü ama boş gebelik olabilir dendi bekliyoruz . Malesef sabırlı olmak gerek
visneliturta_ Bende aynı durumdayım beta az artmaya başladı kese gözüktü boş olabilirde olmayabilirde dedi doktor dua edelim birbirimize 🥺
visneliturta_ melikeetrcnglr şuan 5.4 en son cumartesi verdim 2000 çıktı pazartesi 2200 kese göründüğü için artık betaya bakmaya gerek yok dedi haftaya gidicem bakalım