ozgeya Merve123a Hayır içilmez,en riskli çayların başında geliyor.İçerisinde ödem atıcı özellik olan çaylar çok riskli.Vücut bebeği de vücuttan atılması gereken bir şey olarak algılamasına sebep oluyor.
Aysnrplt Merve123a ödem atıcı özelliği var ve bebeği ödem olarak görüp vücuttan atmak isteyen çayların başında geliyor içmeyin
Shrrife Merve123a bitki çaylarının %95i hamilelikte içilmemesi gerekiyo ıhlamur felan içebiliosun ama diğerleri tehlikeli ada çayı gelan doğumu tetikleyebiliyormuş son haftalarda içiyo bazıları doğum başlasın diye
OgretmenEva Merve123a benim doktorum canın çok isterse 1 fincan içebilirsin demişti şimdi burda okudum ve demledim hemen 😊 37 haftalığım ama önceki haftalarda da içmiştim şükürler olsun ki bir sorunla karşılaşmadık 🙏🏻
OgretmenEva Merve123a yukarda da yazılmış zaten her doktor farklı görüş belirtmiş diye. En iyisi doktorunuza danışın derim kimsenin vebaline girmeyelim 🙏🏻
Melie Canım bende daha 2 haftalık hamileyim şimdiden araştırmalara başladım yeşil çay içmeyin diyolar onun yerine rezene ve ıhlamur içilmesi öneriliyormuş
Erham Ilk 12 hafta içilmesi önerilmiyor sonrasında haftada 2 yada 3 kere içilebilir. Her şeyi kararında yiyip içersek hiç birşeyin zararı yok
Rabia12 Merve123a hayr içilmiyor canm dr paylaşım yapmıştı yeşil çay hamilelikte içilmeyen çaylar içerisindeydi
Civciv59 Yeşil çay düşüğe sebep olmaz arkadaşlar sadece içeriğindeki bikeşenler vücuddaki folik asidi parçalayıp etkisini azaltığı için gebelere önerilmez özellikle ilk 3 ay sonrasında günde bir fincan içmenin sakıncası yok
Derinnge34 Kesinlikle içilmemesi gerekiyor. Benim doktorum poşetteki kayısı çayını bile içtiğim için kızmıştı
Gamzeciks Merve123a ben çok seviyorum yeşilçayı. Hergün içerdim hamilelikten önce. Artık abartmadan haftada 1-2 içiyorum hergük olmasa da. Çok şükür bir sıkıntı yok
Ecehan benim doktorum sadece ada çayı içme yeşil çay içerdiği kafein miktarından dolayı 1 bardak içilebilir dedi bende içtim hiç bişey olmadı herşeyi fazlası zarar tabi ben ya ıhlamur ya yeşil çay içiyodum