32+6. haftamdayım. 3 gündür ara ara gün içinde rn az 5 kere akşamları daha şiddetli şekilde ağrım oluyor vajinamda yanma baskı oluyor. ilk oğlumu 36. hafta da kucagıma almıştım ama iri bebekti. bu iri değil gayet gününe uyumlu demıstı doktorum. sırt bel ağrısı yok vajınada vat en asagı kısımda. karın sertleşmesi bayadır oluyor zaten onu demiyorum Extra olarak o yüzden. bu ağrıları normal doğum ile karsıtırır mıyım? cuma randevum var. bekleyimmi? ayaklarımı birleştiriyorum hep. yasayan var mı?