mor_menekse1 Eliffceeeee Allah nasip ederse 2 Şubat’ta doğuracagim 🥲 tabi daha erkende olabilir Ocak sonu gibi ay çok heycanli sağlıkla gelsinler
htc5858 Eliffceeeee 23+3 bugün mart 1 2 gibi dedi doktor ama bence şubat sonu olur gibi hayırlısı bakalım 🤲🤗
irmairma Eliffceeeee 18 şubat 40. Hafta oluyor ne zaman doğururum bilmiyorum, oğlum olcak bu arada erken mi gelir bilmiyorum hiç 😌🤷🏻♀️
mrs_mert Eliffceeeee 23+1 iyice hareketlendi artık 🐣 başlara göre daha kolay gidiyo gibi sanki 🙂 3 Mart doğum görünüyor ama bence Şubat sonu gelecek 🙄
Eraern Bizde Şubat sonu yada Martin ilk haftalarında gibi görünüyor tabi doğum şekline de bağlı 22+1 alışveriş yapmadık daha siz yaptınız mı
Eliffceeeee Eraern benimde öyle ama benim Sezeryan olacak mart 9 dedi ama şubatın son haftası alırız muhtemelen dedi, benim bir kaybım var nisan ayında kaybetmiştim oğlumu ondan kalma hazırlıklar var ama büyük birşeyler( bebek arabası-anne yanı-ana kucağı-puset) vs almadım henüz, erken olduğunu düşinüyorum
ylnydgd irmairma aynıyız benim de 18 şubat görünüyor:) ama sezaryen istiyorum öncesi gelir herhalde. Alışveriş yaptınız mı
pisipisipisi Benimde 40.hafta 11 Şubat görünüyor, oğluşum olacak nasıl ve ne zaman gelir bilmiyorum🐥 Alışverişler nasıl gidiyor kızlar, tamamlayanınız var mı? Benim daha çoook eksiğim var sadece kıyafet ve battaniyesi var diyebilirim geç mi kaldım acaba?🙄
Eliffceeeee pisipisipisi sağlıkla kavuşalım inşAllah benim de oğlan 💙 bence erken bile başlamışsınız insan kendini tutamıyor değil mi
Sadegulucar pisipisipisi ayyy benimde 11 şubat gösteriyor ve benimde oğluşum olacak🥹 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin☺️☺️
Eliffceeeee mrs_mert benim oğlum da dinlenirken hareketli ayaktayken hiç hissetmiyorum neredeyse, aynı şekilde benimde şubat sonu gibi görünüyor
Gizemcan12 mrs_mert aynıyız gün olarak :). Benim de sezeryan olacak şubat ortası olur diye düşünüyorumm
htc5858 Eliffceeeee Allah bağışlasın sağlıkla alın inşlh kucağınıza bende 3 erkekten sonra kızımı bekliyorum inşlh 🩷🤲
Eliffceeeee htc5858 ay 🧿 sizde sağlıkla kavuşun inşallah, isim düşündünüz mü kız çocuklarına çok isimler var. Erkeğe bulamadım ben gerçi acele de etmiyorum da
htc5858 Eliffceeeee nasip olursa Gülce ismini düşündük inşlh değişmesse Gülce koyacağız hem anlamlı hem güzel hemde kendi adıma uygun diye 🤭🩷
htc5858 Eliffceeeee oğullarımın adı Yiğit, EmirAli, Yaman bu arada sizede fikir olsun ben çok severek koydum 💙🤗