Vezirgelini Kızlar dün aksam hastaneye gittim cocuk oynamiyo diye akşam yatırdilar 3 cm açıklık varmış aksam sanci cikiyodu nstde sabah cıkmadı ve taburcu oldum bu sekilde olupta nasil dogum yapan oldu mu yakınmıdır acaba ?
Ozy Vezirgelini bende 37+3 Haftalik oldum yarin kontrolüm var AcilmAyi hic hissetmedinmi ? Benim kasilmalarim oluyor bide altdan arada baski hussediyorum artik dogsun istiorum ayakda fazlada kalamiorum 😫😫😫😫
ozgeya Vezirgelini 37+0 iken gittiğimde 4 cm açıklığım çıkmıştı,37+6 olduğum gün doğum yaptım kendi sancılarımla.
Rabia12 Vezirgelini sancın devam etmezse suni sancı verirler büyük ihtimalle canm sancını bekliyorlardır suan ondan taburcu olmuşsundr. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ins ❤️
Vezirgelini Ozy açıklığı hissetmek derken bendede sanki assagiya dogru bisey cekiodu beni kasiklarim ara ara agriyodu yururken cok baski oluyodu dunde hareket hic hissetmedim cocukta ama 3 cm aciklik var dediler bugun taburcu oldum ama acaba ne zaman olur yakin mi bilmiyorum tecrubeli anneler yardimci olur inş
Vezirgelini ozgeya ay hadi inşallah bakalım bende merak ediyorum 3 cm açıklık dogum icin iyi mi sancim gelmezse nolucak 😊😊