Kızlar merhaba Benim ağrım olunca En yakın hastaneye gittim bu arada 40 haftalık hamileyim. Hem muayene oldum hem de doğum için gün aldım. Nst tam normal çıktı. Ultrasonda bebeğin kilosu 3,5 kilodan 3 900 olmuş bu arada ölçümde ilk 4 kilo 100 dedi tekrar ölçtü 3 kilo 900 çıktı 40 hafta olduğum için daha fazla beklememi 4 kilo yaklaştığım için risk olduğunu bebeğin hareketlerini takip etmemi.Agri sizin olunca cuma günü git dedi. Direkt yatış iste suniye başlasınlar dedi. Ama eğer cuma gitmezsen hafta sonu sürekli bebeğini takip et dedi. Pazartesi mecbur yatış yapmaları lazım 41 haftadan sonrası aşırı riskli bebeğin kilosu hem de kaka yutma sorunu Bu arada bebeğin başı aşağıda kanala girmemiş girmemiş yani ne yapacağımı bilmiyorum umudum bitti zorla doğrucam🥹Bu arada açılmam fazla değil mis 🥹