6 haftalık gebeyim, keseyi geçen hafta gorduk bir hafta önce pembe kanamam oldu muayene oldum aktif kanama yokmuş sonra siyaha döndü ve bir haftadır siyah kahverengi lekelenme yaşıyorum doktorum eski kan atılıyor diyor ama endişe ediyorum böyle lekelenme yaşayan var mı tüp bebekte