Ben tecrübe ettim tüp bebeği, sadece 1 kere yüzünü görebiliyorsunuz o da ilk görüşme… başladıktan sonra zaten yok. Takip yumurta toplama hepsi başkaları tarafından yapıldı. Transferde %90 dedi ama elime koca bir 0 geçti. Ben hiç memnun kalmadım. Gökalp öner de aynı.. ama semih zeki uludağ çok başka. Herşeyde yanımızdaydı. Reklamı yok ama diğerleri gibi. Semih hocaya gidin