
Kızlar merhaba rahim film raporum bir şey yok gibi dimi tüplerin açık dediler çekilirken zaten sordum. Doktoruma henüz randevu almadım daha. Birde amh değerim 3.14 çıkmış. 1 yıllık deneme sonucu gebelik oluşmaması sonucu iyi bir doktora gittim tüm araştırmasını yapıyor. Tek bildiğim çift taraflı çikolata kistim olduğu onu da başka bir doktorda öğrenmiştim ağrı sızı yok tesadüf öğrendim gebelik oluşmayınca gittiğimde. Şimdi tüm sonuçlarımı alıp doktorumla devam edeceğim sizce nasıl