[silindi] Sevimlimom kaç haftalıksınız? Biz 12+2 olduk ultrasona bakıyorum bakıyorum asla tahmin yürütemiyorum. Fetal haftaya çıkacak orada belli olacak ama beklemez çok zor. Sizede baktım ama yine anlayamadım 🥲🫶🏻 sağlıkla gelsin minişler inşallah 🌸🦋
ozlemyilmaz60 Sadece ultrason resmine gör cinsiyet yapılması çok imkansız bir şey ben de buraya attığımda bana çoğu kişi kız dedi ama doktorum kesin erkek olduğunu söyledi mutlaka iki bacak arasına bakılması gerekiyor
Sevimlimom ozlemyilmaz60 ben oğlumda bilmiyordum keseye göre cinsiyeti şimdi yaygın bende sorayım dedim Rabbim sağlıkla versin
ozlemyilmaz60 Sevimlimom âmin canım teşekkür ederim keseye göre karar verilmesi işin sadece eğlenceli tarafı çünkü ultrason nasıl tutarsa doktor o şekilde kese çok şekil değiştiriyor
Sevimlimom [silindi] bende 12+4 doktor bugün kız gibi dedii ama bir ay sonra daha da netleşir dedi hayırlısı olsun İnsallah