Elwing6 benim de hcg mom 2.84 çıktı doktora gittiğimde(özel) harmony test önerdi 3bin tl biz yaptırdık cumartesi yaptırdım sonuç için daha beklemem laZım. eğer imkanın varsa yaptır canım ben ikili sonucu açıklandığından beri çok stres yaptım ağzımda dilimde hep yaralar çıktı bu tedirginlikle 3lü testte de kötü çıkar amniyosentez de istemem diye yaptırmak istedik harmony testi. Tamamen sana kalmış inşallah imkanın vardır ve için rahat eder🙏🏻 Bir de ben burda bi yerde şunu okudum kanama alanın ya da riskin varsa fbhcg yüksek çıkarmış ben cumartesi gittiğimde doktor plasenta kanalı kapatmış kanama riski olabilir dedi ikili test zmanı yoktu o risk acaba o yükseklik bu risktenmiydi bilmiyorum cnım ama sen de mutlaka bi doktora gttiğinde kontrol ettir