aycinturan adoo şuan 37+1’im 🐣🥲 henüz belli değil hiçbirşey ikinci olucak bu doğumumda, planlı sezeryan olsun istemiyorum doğum kendi başlayacak bakalım gidişatına göre yol alacağız 😍
efeninannesi_nur adoo 37+3 üz yarın kontrolümüz var bebişimiz çok aşağıda olduğu için yarın gün alıcaz sezeryana bu arada 2. Gebeliğim ilkide sezeryandı o yüzden buda sezeryan tahminimce salı çarşambaya gün verir diye düşünüyorum sağlıkla gelsinler inşallah bütün bebişler 🥰💝
Yayalin mrvbsr açılma var mı acaba? Bende 38 e girdim şükür ama ne sancı ne açılma var napicam bilmiyorum
minikmmucizem Slnyela mrvbsr doğumunuz çok az kalmış merdiven inip çıkın kızlar bide korunmasız ilişki doğumu başlatıyormuş son zamanlarda yani rahim hazır bebek inmişse yardımcı oluyor diyorlar
adoo Slnyela bende henüz nstye girmedim ama sanki gün içinde sancım var gibi hisediyorum sizde nasıl durumlar
Kara96 adoo 38+5 olduk bugün düzensiz agrı var karnımda hafif belimdede hissettim bekliyorum bakalım.Cuma günü doktor kontrolüm var gecen hafta perşembe günü gitmiştim nst de sancı cıkmadı açıklıkta yoktu 2.doğumum olucak ama yinede stres yapmaya başladım 🥲
adoo ipekmom_ ayy Allah’ım hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin çok az kalmış. Benim tahmini üç haftam var
ABusraaaa adoo 37+3 3.sezeryanim olacak ama daha gün belli değil pazartesi gitcem kesinlescek inşallah bu sefer tarih ☺️
Salihanurrr adoo 36+4 üm 2. Doğum olacak sezeryan buda 38 de alalım diyor doktor bana erken geliyor 38 yani 39 da da alan doktor var . Tabi bebek kendi erken gelmek istemediği sürece beklemek istiyorum zor geçiyor son günler fakat ne kadar içeride kalsa o kadar iyidir diyorum
adoo Salihanurrr bende direk alınsın diye bakıyorum sabrım kalmadı :)) 37. Haftada artık gelişimi duruyor diye biliyorum canım tamamlanıyor yani 38 de bence ideal benimde ikinci olucak doktor 38 de alalım dedi. Devlet kontrolluyum
Slnyela adoo benim kasılmalarım var, ama düzenli değil. Sancı sadece ara ara kasiktan giriyor, bekliyorum belimden girsin de ebeyi arıyım diye😅