Benim de iki kızım var şu an üçüncü gebeliğime hamileyim ben en başından beri hep erkek hissettim kızlarım da hep kız hissettim kızlarımdan çok farklı bir gebelik geçiriyorum iştahım çok açık kızlar da her şeyden tiksiniyordum yemek yeme isteğim yoktu ama bunda ne görürsem yiyorum özellikle @ türü şeyleri canım çok istiyor Ama kızlarda en ufak şeyden bile tiksiniyordun lavabodaki bulaşıklardan süngerden aklına gelecek kokan her şeyden bunda hiç öyle bir tiksinme yaşamadım ben bu da çok farklı geldiği için hep erkek diye düşündüm ve gerçekten erkekmiş