Kızlar bugün Ankara etlik şehir hastanesinde perinatoloji bölümüne göründüm doktor baya tersledi buna radyoloji bakıyor dedi neyse bakayım biraz dedi sekretere hep olumlu şeyler söyledi ortalama 30 dk baktı çok bilgilendirmedi ama sorun var da demedi. Radyolojiye git onlar rapor yazıyor dedi ona da sıra yok. Ama bebekte sıkıntı var demedi. İşte ne öğrenmek istiyorsun dedi bende dedim bebek iyi mi onu öğrenmek istiyorum dedim o da dedi ki radyoloji raporu yazıyor rapor istiyorsan ona da görün. Şimdi ben tekrar yaptırayım mı kafam karıştı