Zcvkk Kızlar hepsiburada dan 0-3 ay avent biberon aldım ama ucu 2 numara yanlış göndermişler. İade ve değişim ile uğraşmak istemiyorum 1 numara ve 2 numara rasında çok fark var mı? Bilenler yazarsa çok memnun olurum🥰
Emineedlnn Merhaba ; Avent biberon setini aldım ama yenidoğan için biberon ucu hangi numaralı kullanılıyor pek bi bilgim yok Setin içinde olan biberon uçları var ek almam gerekiyor mu
beren50 Emineedlnn ilk 1 ay 2 numara kullandık. Sonra 3 e geçtik. 4 aylık olacak bebeğim hala 3 numara kullanıyorum. Birde 6 numara aldım onuda 6 aylıkken kullanmaya başlayacaz. Sürekli uç değiştiremem.
Sltn1_mucize beren50 üç numara ile meme reddi yaşadınız mı 1 aylık bebeğim var bir numara uç ile çocuk asla çekemiyor yani o kadar kapalıki