canan12345_ Kizlar acil bakarmisiniz adetime daha 4 gün var az önce pembemsi bir leke oldu su gibi aktı ne olabilir lütfen yazarmisiniz
visneli_cheesecake canan12345_ Ya yerleşme yada adet öncesi sökülme olabilir eğer şüpheniz varsa erken gebelik testi yapın mutlaka.
Miracle_1 canan12345_ benimde adetten bir hafta önce oldu yerlşeme midir bilmiyorum ara ara sildiklçe geldi ama test yaptım çıkmadı sanırım bir hafta falan geçtikten sonra test çıkabilir devam ediyor mu sizin
visneli_cheesecake canan12345_ Çıkar mutlaka varsa iki tane alın birini bugün birini de adet gününden bir kaç gün sonrası yapın.
Sezei Adetinize çok az kalmış zaten beklemenizi tavsiye ederim çünkü o dört gün sizin için çok stresli olucak ve yoksa gerçekten çok büyük hayal kırıklığı yaşayacaksınız
canan12345_ Sezei iste hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum test yapmakta gelmiyor içimden hep negatif sonuç alıyorum diye
Bir1kelebek Gününü bekle bence o zaman yap yada adetini bekle gerçekten negatif test çok yıpratıyor çokk
canan12345_ Miracle_1 benim bugün oldu hafif bir akıntı şimdi de sildikce arada az az geliyor canım rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Miracle_1 canan12345_ amin inşallah benimde öyle günde bir veya iki kez silince geliyordu sürekli deldi böyle bir haftaya yakınd sürdü