Pelinnn2 Kızlar Yalova da da özel hastanede doğum ve muayene ücretleri nedir acaba doktorlar çok iyi diye duydum iyiyse Bursa’dan kalkıp oraya gideceğim giden varsa yazabilir mi
winnie_the_pooh Bende bursadayım. Yalova aktife gidiyorum. 1600 küsürdü en son muayene ücreti ama şimdi yeni hastaneye geçtiler değişti mi bilmiyorum. Doğum ücretide 40 bine yakın demişlerdi galiba.
hiloolshn winnie_the_pooh ucret degismedi ben gidiyorum bize de gecen hafta doguma 30 kusur ama yilbasindan sonra degisir dediler en fazla 60 olsun bursadan falan cok iyi fiyat birde hastane cok iyi zaten
hiloolshn zeynep_arsln ciftlik koy aktife gidiyorum az once ciktim muayeneden 1650 tl odedim sizin ki neden o sekilde anlayamadim
zeynep_arsln hiloolshn özel sigorta olduğu için mi öyle yazıyor acaba 50 tl ödedim ben ama bide ilk defa o hastaneye ve doktora gittim belki ondan da olabilir
winnie_the_pooh hiloolshn Aybala hanım a gidiyorum ben. Siz hangisine gidiyorsunuz memnun musunuz ? 🤗 buraya yeni taşındık da pek bilmiyorum doktorları o yüzden soruyorum
hiloolshn winnie_the_pooh bende aybala hanima gidiyorum ilk kizimda da kendisine gitmistim cokkk iyi bir secim yapmissiniz bence ben kendisini cok seviyorum ve sansli oldugumu hissediyorum🥰
winnie_the_pooh hiloolshn ayy çok sevindim 🥰 peki Sezeryan yanlısı bir doktor mu acaba? Yani normal doğum için tüm imkanları kullanıyor mu yoksa hemen Sezeryan taraftarı mı 😅
hiloolshn winnie_the_pooh şoyle bende cok normal istedim ilkte ama hem suyum azalmisti hemde vajinalin icinde bulunan kemikten kaynakli imkansiz oldugunu gostererek anlatti kontrolumde kendisi bana hatta o yuzden de mecburi sezeryan olarak gosterip normal sezeryanin cok altinda odeme yapmistik sayesinde😍