hacirebebe Merhaba, ocak ayında doğacak bebeğim için hemşireye kısa kol zıbın patikli pamuklu tulum bere eldiven ve çift katlı penye battaniye yeterli midir? Ve neler alabilirim aldıklarım beden aralığı kaç olmalı ?
Havin49_ hacirebebe Cnm ben tecrübeme dayanarak söylüyorum oğluma onu verdim ikizlerime de öyle vericem Bi zıbın Bi tulum Bi battaniye Eldiven şapka 1 tane bez (oğlum yaz bebeğiydi) İkizlerim şubat mart bebeği olcak İkisi için sen tekli olarak düşün 2 uzun kolu zıbın 2 altlı üstlü takım 2 kalın battaniye Eldiven ve şapkaları 2 tane bez Islak mendil alt açma örtüsü bunları kulanmıylrlar
bebeklerim__ hacirebebe canim zibin tulum veya alt üst takım Şapka bez yeterli hemşireye verilmesi icin. Eldiven takmiyorlar zaten. Hatta benim hemşire zibin bile giydirmedi ince yelek koymustum onu giydirmiş 😂
Zeynep321s hacirebebe Ocak ayında doğmuştu ilk çocuğum .uzun kollu zıbın ,patikli alt .üstüne tulum giydirmisti hemşire
Ygmr- Merhaba benim de şubat ayı ama kafamda belli Dilerseniz sizde : 1 adet çıtçıtlı zıbın Hastane çıkışı pamuklu şapkasıyla birlikte mümkünse İki adet bez 2 adet alt açma örtüsü Pamuklu battaniye Yenidoğan ıslak mendil
hacirebebe Ygmr- çok teşekkür ederim🤭 hastane çıkış seti olarak minimal biişey aldım çıtçıtlı kısa kol zıbını,patikli tulum beresi ve patikli altı var onu mu koysam diye düşündüm
Ceku256 hacirebebe ıslak mendil alt açma falan lazım değil. Ellerinin altı pamuk bez spanç dolu zaten. Uzun kollu zıbın alt üst takım şapka Duruma göre bir yelek 2 tane battaniye 1 bez yeter abartmaya gerek yok kuzu.