aleyna489_ 39+4 üm doğum belirtisi yok sadece alt tarafımda sürekli normal tuvalete gittiğim için bı acı var ve sürekli tuvalete çıkıyorum nasıl bir belirti olmalı bebek de çok hareketli geceleri akşamları