nazll21 Bizim kızımızın ismi İkra ama kararsız kaldım nur da eklemeli miyim yoksa İkra sade mi olsa güzel olur?
samira555 nazll21 ikranur elif ikra sadece ikra bence hepsi çok güzel tek başına da çok güzel bence sende bi anket aç oylamaya göre fikir oluşur
nazll21 baby0707 kararsızım kızım doğdu doğacak hâlâ İkra mı İkra nur mu karar veremedim babası sade olsun diyo bende burda güzel diyom bilmiyorum artık