Reglim şu an 7 gündür gecikmede. 31 Ekim 1 Kasım 2 Kasım tarihlerinde gebelik testi yaptım ve silik çift çizgi gördüm. Pazartesini kan verdim hcg 25,19 çıktı ama değerimi çok yüksek bulmadılar bu gün tekrar kan verdim sonucu bekliyorum. Çok istiyorum ama değer düşük dediler hamileliğini bu sonuçla öğrenip sağlıklı devam eden oldu mu?