Beren25 nilinannesiii Bizimde tarihimiz bu hayırlısı olsun Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Daisy06 Beren25 39+0 da alıcak bugun nst de sancılar çktı ama düzenli değildi bende hissettiğim bi sancı yok dedim 2 gün daha dayanırız heralde😀
Cerenvebebisi nilinannesiii hadi sağlıkla kavuşun inşallah bizde 10.11.2025 yani pazartesi doğuma gidiyoruz sabah 8 de burada ol dediler artık kaçta alırlarsa bakıcam 🤭🥲
Beren25 Anestezi şekillerinizi ne istediniz acaba ben araştırma hastanesinde doğum yapıcam lokalden korkuyorum uyuşmuyor diyenler var genel istemeyi düşünüyorum
EsoMom_ nilinannesiii oyyy maşalllaaaah az kalmışşşşş kızzzzz 12 den sonra aç susuz 12 ye kadar nasıl dayanıcaksın kız
nilinannesiii EsoMom_ çok acıkırsan sulu birsey yiyebilirsin eğer dayanamıcak kadar olursan dedi. iki gün kala sıvı beslen biraz dedi. doğuma 6 saat kala hiçbirsey yeme dedi
EsoMom_ nilinannesiii harbimi bana sadece 12 den sonra yeme içme kesinlikle yok 6 buçukta yatış 8 buçukta doğuma alıcam seni dedi bana :) Öyleyse iyi bari dayanılmaz kız vallla :)
nilinannesiii EsoMom_ ama yarından ihtibaren sıvı beslenicem 12 den sonra da dikkat ederim sana birsey yemem su dışında herhalde doğumdan sonra acısını çıkarırım 😅😅😅😅😅