Kızlar selam benim oğlum 9 Temmuz 2023 te doğdu ama suyum 8 inde sabah 9’da gelmeye başladı ertesi gün akşam doğdu oğlum sancım olmadı en sonunda suni sancı verdiler sonra açılmayla oldu. Şimdi 2. Doğum olacak ya acaba daha kolay olur mu ya tecrübeleriniz nelerdir?☺️🫣 yani suyum geldikten sonra tam 33 saat bekledik zor oldu benim için 😀