hrycky Merhaba herkese 19+4 günlük hamileyim crp yksek cıktı karın agrısı şikayetiyle gittim acile doğal yollardan ne yapabilirim gecmesi için acaba yardımcı olursanız sevinirim idrar tahlili bermedim kanda yüksek çıktı bebege zarar verir mi
Yazmelegi_ hrycky doktorunuzun ilacını mutlaka kullanın. Onun harici ben doktor onayı ile dut kurusu kaynatıp içmiştim doktora sorabilirsiniz ve bol su icin
girls35 Ben hrycky benim vardı üromisin verdi gece son küçük abdestimi yapıp içtim uyudum dün tahlil verdim temizlenmiş pamuklu iç çamasırı giydim ve hergün değiştirdim ve peçeteyle temilenirken önden arkaya