yagmur_56 Merhaba arkadaşlar ben bir oğlum var 2 buçuk yaşında ama gurbette olduğum için ikinci çocuk düşünüyoruz kardeş oldun oğlumuza hemen oluyor mu benim birinci çocuk hemen olmuştu ama genelde duyuyorum ikinci çocuk biraz zor oluyormuş
myangelson yagmur_56 kişiden kişiye değişen bir durum bu. Benim ilk oğlum 2 bucuk sene sonra çatlatma ignesiyle olmuştu. İkinci oğlum 2 sene korunmayı bırakınca Nisan’da adet oldum temmuzda hamilelik öğrendim
dilaradoyan yagmur_56 benim 1.hemen olmuştu dediğiniz gibi. Doğum sonrası spiral taktırmıştım. 2.yi düşününce spirali çıkarttım. 6ay sonrasında hamile kaldım. Ama spiralden doğurganlığın eski haline dönmesi zaman alabiliyor. Sizin korunma yönteminizde önemli burada
Selim_Alparslan yagmur_56 Benim ikiside tek denemede oldu. Biri 7 yaşında diğeri 2 aylik . Kişiye gore değişiyor bence.
Serife_ee dilaradoyan 3 yaşında kızım eşim korunuyordu. 2 aydır korunmayı bıraktık ama olmuyor ilki hemen olmuştu
Sun10 yagmur_56 oluyor anam hele ki yeni doğum yapmış sayılırsınız. Benim ilk çocuğum ilk ay oldu ikinci süpriz oldu akdkfk
AslanEge yagmur_56 kişiden kişiye değişir bazısının hemen olur bazısının olmaz denemeden bilemezsin. Misal bir komşumun 22 yaşında kızı var 22 yıldır 2. Çocuk olmadı tüp bebek aşılama herşeyi yaptırdı ama 2. Olmadı. Nasip bu işler
papatya055_ Serife_ee ben kafama cok takmıştım oldu olmadı. 3 ay geçti sonra farkettim normal akısından da fazla birliktelik yapmışız. Hamıle kaldığım ay olmaz dedim cunku 2 kere yapmıştım ben hasta oldum esım hasta oldu sonra falan birlikteliğimiz olamadı. Ole hamıle kaldım. Kafada bitirmek onemli bide. Arka arkaya yapmamak lazım diye dusunuyorum benım deneyımım
Mrsz yagmur_56 benim ilki ilk ay olmuştu.2 hemen olmadı çünkü evde bakımını yaptığım bir bebek uykusuzluk yeni süreçle değişen hayat vs hepsi etkiliyor bence .Diğeri 4-5 ay sonra oldu
Serife_ee papatya055_ zaten ay içinde 2 yada 3 kez oluyor sık değil 🤭 ama kafama da takmıyorum değil. Çevremde arkadaşlarımın olmuyor benimde olur mu olmaz mı düşünüyorum ister istemez
mira_mi Valla biz hiç düşünmüyorduk yani ben düşünmüyordum.Ama koskoca ayda sadece bir kez ilişki oldu tek ondada çocuk olmus yumurtalama dönemine vardı üstelik hiç belli olmuyor ama bizim kafada cocuk düşüncesi yoktu ondanda olmus olabılır
Kahverengihisler Benim bir tanıdım var ilk çocuğu hemen olmuş 2. Ve 3. De de tek ilişkiyle olmuş tamamen kişiye bağlı benim ilk bu bizde yaklaşık 3 yıl uğraştık