biranne3 Yalancı pozitif çıkar diye çoook korkuyorum. Sat 7 ekim. Bat 3 Kasım olmalıydı fekat olmadım. Umutlansam mıı
bkb35 biranne3 daha yeni olmuş olabilir canım birkaç gün sonra testi tekrarla bence. Benim de 3 kasımdı ben 1 kasımda öğrendim daha belirgin çizgiydi
honeyandsun 3 kasımdaki adet için biraz fazla silik çıkmış idrarın yoğunluğundan da olabilir gerçi. Bence bir testle daha deneyin. Netleşince kan verirsiniz
biranne3 bkb35 negatif çıkarsa yaa çok üzülürüm. Kolay hamile kalan biri değilim. Kızımı 1 sene bekledim.Bundan öncekini 7 ay bekledim 7 haftalık bir düşüğüm bir de yine 1 sene beklediğim boş gebeliğim var.